Fidelity investments defines innovation as the “process of creating and
delivering
new
customer value” Innovative customer value is found at the intersection
of client needs, enterprise objectives and emerging technologies
Fidelity Investments is committed to
customer focused innovation
and leverages emerging technologies to
create customer value. The company designs their innovation
process
holistically
and integrates many parts of the whole field of
innovation into a single overarching strategy.
Fidelity центр прикладных технологий (FCAT) является
бизнес-единицей Fidelity
Investments.
Видение FCAT заключается в том, чтобы служить катализатором идей и
инноваций в корпорации, помогать сотрудникам и бизнес-единицам компании
представлять себе и реализовывать возможности передовых технологий и новых
идей. FCAT также осуществляет всемирный мониторинг развития технологий
и внедряет передовые технологии, включая
социальные сети, в корпоративную среду, чтобы поднять на новый уровень
ценность, создаваемую для покупателя и прибыльность бизнеса. "Экосистема
идей" FCAT включает в себя такие источники идей, как сотрудники,
консультанты, конференции, фирмы венчурного капитала, мозговые центры,
покупатели, ведущие компании, интересные малые фирмы, правительство,
торговые ассоциации и научные организации. Стратегическая карта FCAT
показывает, как Центр будет создавать результаты для бизнеса...
>>>
Innovative and truly superior
marketing and service have made another business unit Fidelity Funds the
dominant player in a business where it was once an also-run.
Commitment To Continuous Improvement
Fidelity Investments is
the
market leader because of its commitment to
continuous improvement (Kaizen).
Fidelity's commitment
to Kaizen is reflected in its
performance management and
compensation systems. Each fall, Fidelity
companies establish business goals for the coming
business year. These goals are tiered through the
company's various divisions down to the
individual manager level. Many of these goals
are focused on improvements in existing products or
processes. Progress towards goals is evaluated and
adjusted on a monthly and quarterly basis...